Yoga este o modalitate excelenta de a lucra la flexibilitatea si forta corpului. Aproape toata lumea o poate face – nu este doar pentru persoanele care isi pot atinge degetele de la picioare sau doresc sa mediteze.

De asemenea, yoga reduce stresul si anxietatea, implicit efectele fizice ale stresului asupra organismului.

Unele tipuri de yoga sunt legate de relaxare. Majoritatea tipurilor se concentreaza pe invatarea ipostazelor, numite asane. De asemenea, acestea includ, de obicei, atentie la respiratie.

Yoga pentru flexibilitate

Yoga pune presiune pe intinderea muschilor. Ajuta la obtinerea unui corp mai putin rigid sau obosit precum si la tonifierea acestuia.

La acest stil de yoga, beneficiile vor aparea in curand. Intr-un studiu, oamenii si-au imbunatatit flexibilitatea cu pana la 35% dupa doar 8 saptamani de yoga.

Yoga pentru forta fizica

Unele stiluri de yoga, cum ar fi power yoga, sunt pentru forta fizica. Practicarea unuia dintre aceste stiluri va ajuta la imbunatatirea tonusului muscular si formarea masei musculare

O postura mai buna din yoga

Cand corpul este mai puternic si mai flexibil, postura persoanei se imbunatateste.

Beneficii pentru respiratie

Yoga ashtanga presupune o serie de posturi, combinata cu o tehnica speciala de respiratie. Implica, de obicei, atentia la respiratie, ceea ce poate ajuta la relaxare.

Mai putin stres, mai mult calm

Oamenii se vor simti mai putin stresati si mai relaxati dupa ce vor face yoga. Unele stiluri de yoga folosesc tehnici de meditatie care ajuta la relaxarea mintii.

Beneficii cardiovasculare

Se stie de mult timp ca yoga scade tensiunea arteriala si incetineste ritmul cardiac. O frecventa cardiaca mai lenta poate aduce beneficii persoanelor cu hipertensiune arteriala sau boli de inima si persoanelor care au suferit un accident vascular cerebral.

Yoga a fost, de asemenea, legata de scaderea nivelului de colesterol si trigliceride si de o mai buna functionare a sistemului imunitar.

Orice stil de yoga practicat va creste forta, flexibilitatea si imbunatati echilibrul corpului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here