Digitalizarea sectorului de business a devenit o necesitate pentru orice fel de afacere, motiv pentru care au fost dezvoltate numeroase programe si soft-uri care sa vina in ajutorul antreprenorilor atat pentru a-si administra si gestiona mai bine afacerea, cat si pentru a-i ajuta sa o faca mai cunoscuta si sa o conduca spre succes.

Un astfel de program este si un software CRM. Acesta este, de fapt, un sistem de management al clientilor, prin intermediul caruia companiile raman conectate cu clientii, eficientizandu-si procesele si imbunatatindu-si profitabilitatea. Instrumentele CRM pot fi folosite acum pentru a gestiona relatiile cu clientii pe parcursul intregului ciclu de viata al acestora, acoperind interactiunile de marketing, vanzari, comert digital si servicii de asistenta pentru clienti, contribuind totodata si la gestionarea contactelor, gestionarea vanzarilor, productivitatea angajatilor.

Cui se adreseaza un software CRM?

Un sistem CRM ofera tuturor departamentelor – de vanzari, servicii pentru clienti, dezvoltarea afacerilor, recrutare, marketing sau orice alta linie de afaceri – o modalitate mai buna de a gestiona interactiunile si relatiile externe care conduc la succes.

Cu ajutorul unui instrument CRM este posibila stocare informatiilor de contact ale clientilor si prospectilor, identificare oportunitatilor de vanzare, inregistrarea problemelor de service si gestionarea campaniilor de marketing, toate intr-o singura locatie centrala. Tocmai de aceea instalarea unui soft de gestiune magazin, care sa aiba integrat si un sistem CRM, va contribui la dezvoltarea afacerii din retail, mai ales ca este vorba despre un domeniu foarte competitiv si dinamic.

Software CRM | soft de gestiune magazin | AttoSoft.ro

Software CRM

Desi sistemele CRM au fost utilizate in mod traditional ca instrumente de vanzari si marketing, serviciile si asistenta pentru clienti reprezinta un segment in crestere al CRM si un element esential in gestionarea unei relatii holistice cu clientii. Motiv pentru care acesta este unul dintre cele mai populare sisteme comercializate de AttoSoft.ro, un dezvoltator de programe si solutii pentru business din Romania.

Deoarece permite accesul la datele legate de clienti pentru toate departamentele companiei, CRM poate ajuta afacerile de toate dimensiunile sa stimuleze cresterea acesteia si poate fi deosebit de benefic pentru o afacere mica, unde echipele trebuie adesea sa gaseasca modalitati de a face mai mult cu mai putin.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here