Majoritatea alimentelor pe care oamenii ar trebui sa le evite pe stomacul gol irita mucoasa stomacului. Altele – cresc nivelurile de pH (aciditate), care pot provoca gaze, arsuri la stomac, pot provoca disconfort la persoanele cu reflux, ulcer, gastrita, colita. Iata cateva dintre aceste alimente si bauturi:

  • Banane

Multi vor fi probabil surprinsi, dar bananele sunt printre cele mai rele alimente de mancat pe stomacul gol. Consumul de banane pe stomacul gol duce la cresterea nivelului de magneziu in sange si poate deteriora inima.

  • Pere

Perele sunt, de asemenea, unul dintre fructele de evitat pe stomacul gol. Fibrele din ele pot irita mucoasa stomacului. Acest lucru poate provoca doar un usor disconfort, dar consumul regulat de pere pe stomacul gol poate deteriora stomacul.

  • Rosiile

Persoanele care au probleme cu sistemul digestiv ar trebui sa evite consumul de rosii pe stomacul gol. Rosiile contin acid tanic, care creste nivelul pH-ului in stomac. Acest lucru provoaca disconfort si de cele mai multe ori agraveaza refluxul gastric.

  • Pastele

Fanii placintelor cu siguranta nu vor fi de acord. Drojdia folosita pentru a face aluatul pentru majoritatea acestor produse irita adesea tesuturile stomacului. Si acest lucru duce cel mai adesea la formarea gazelor.

  • Cofeina si bauturile carbogazoase

Bauturile carbogazoase afecteaza mucoasa stomacului, mai ales daca sunt baute pe stomacul gol. Acestea ofera o crestere rapida a energiei datorita cofeinei si zaharului, dar ar trebui evitate.

Alimente de consumat dimineata
  • Faina de ovaz / fulgi de ovaz

Faina de ovaz si fulgii de ovaz sunt alimente pline si minunate de mancat pe stomacul gol. Acestea contin fibre solubile, care scad nivelul colesterolului rau.

Faina de ovaz si taratele de ovaz sunt o optiune excelenta pentru persoanele care se plang de arsuri la stomac sau alte probleme de stomac, deoarece creeaza ceva de genul unui strat protector in stomac care impiedica iritarea acidului din stomac.

  • Oua

Ouale sunt probabil cea mai satisfacatoare oferta din lista. Sunt bogate in proteine. O serie de studii arata ca persoanele care mananca oua la micul dejun mananca mai putin in timpul zilei.

  • Nuci

Nucile imbunatatesc activitatea sistemului digestiv si normalizeaza nivelul pH-ului. Se pot manca separat sau se pot include intr-un castron de musli.

  • Pepene verde si afine

Pepenele verde si afinele sunt printre putinele fructe care sunt utile pentru a incepe ziua. Pepenele verde contine multa apa si licopen, care are grija de sanatatea ochilor si a inimii. Nu irita stomacul, asa ca se poate manca in siguranta pe stomacul gol.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here